Uw chalet verkopen?

Wij willen onze leden de gelegenheid geven om hun chalet op een professionele manier te koop aan te bieden.

Dan kunnen we de briefjes aan de chalets achterwege laten. Die geven toch alleen maar een verkeerd beeld bij toekomstige kopers.

In het kader van de visie Valouwe, het schoon en aantrekkelijk houden van het park, hebben wij naast de mogelijkheid om op de website te adverteren, nu ook de beschikking over een mededelingen/publicatie bord.

image.png
Hierin kunnen leden onder bepaalde voorwaarden, hun chalet gratis te koop aan bieden. We hebben wel een aantal regels gemaakt om ieder de kans te geven te adverteren. Hier een kleine opsomming van die regels:

– Adverteren op ons gedeelte van het publicatie bord is alleen voor leden bestemd.
– In de advertentie geen vermelding van makelaar of bemiddelaar.
– Geen melding aan/bij het chalet over de verkoop.
– Bij te groot aanbod, blijft de advertentie drie maanden hangen, waarna deze verwijderd wordt om zo een ieder de kans te geven om te adverteren. Daarna opnieuw een aanvraag indienen. De tijd dat de advertentie blijft hangen, kan door het bestuur van de VVE verlengd worden als er geen wachtenden zijn. Op de website blijft de advertentie zes maanden staan, tenzij u een bericht stuurt om te verlengen.
– Eerst de advertentie aanbieden op de website, bij de rubriek “Te Koop , Toevoegen“, waarna een verzoek via het contactformulier gedaan kan worden om deze advertentie in het mededelingenbord te kunnen plaatsen.
Wij hopen op deze manier een bijdrage te kunnen leveren aan de mooie uitstraling van ons park en uw verkoopmogelijkheden te vergroten.