Spreekuur DP Valouwe, voor eigenaren

spreekuur voor eigenaren

Droomparken heeft nu, na herhaald verzoek van ons, een vast spreekuur voor alle parken. Zo ook voor de Valouwe. Zie bericht hier onder:

Beste eigenaar,

Met Topdesk hebben we een mooi programma in huis om de communicatie tussen u als eigenaar en Droomparken makkelijk te laten verlopen. Niet alleen is het een goed systeem om verschillende gespreksonderwerpen en vragen van u als eigenaar vast te leggen en te bewaren, ook is het een systeem waarin wij als Droomparken informatie die voor alle eigenaren bedoeld is in één keer te kunnen delen.

Omdat wij ervaren dat het soms toch heel fijn is om elkaar even ‘live’ te spreken, hebben we op alle Droomparken een eigenarenspreekuur. Dit is een wekelijkse tijdsperiode waarin u zonder afspraak met iemand van het parkmanagement kunt spreken.

Let op, we weten nooit of het druk is dus het kan zijn dat u even moet wachten. Als u zeker wilt weten met wie u spreekt, neem dan vooraf even contact op via Topdesk, zodat er een afspraak gemaakt kan worden buiten het spreekuur om.

In onderstaande lijst kunt u zien wanneer het spreekuur op uw Droompark plaatsvindt:

Beekbergen: Valouwe (servicepunt)

donderdag (oneven week)   10.00 – 11.30 uur