Lidmaatschap

Het lidmaatschap van Vereniging Valouwe Eigenaren staat open voor iedereen die eigenaar is van één of meerdere kavels op recreatielandgoed de Valouwe.

Jaarlijks, in januari, bent u een contributie verschuldigd die op de algemene ledenvergadering wordt vastgesteld.

Uit de contributiegelden worden de kosten van de vereniging betaald, ook de kosten van initiatieven vanuit de leden betalen we hiervan. Voor Incidentele juridische advieskosten houden we een reserve aan.

De contributie voor het verenigingsjaar 2024 is vastgesteld op €20,-. Na 1 juli betaalt u €15,-

Bent u eigenaar van een kavel op de Valouwe en wilt u uw belangen door de Vereniging Valouwe Eigenaren laten behartigen, vul dan onderstaand formulier in.

"*" geeft vereiste velden aan

Persoonsgegevens

Adresgegevens

Accommodatiegegevens

Op recreatielandgoed de Valouwe, schrijft zich hierbij in als lid van de Vereniging Valouwe Eigenaren.
Bijvoorbeeld arbeidsrelatie, commercieel belang, aandelenbezit.

Op dit formulier is ons privacyreglement van toepassing. Klik hierop voor onze privacyverklaring.

Na ontvangst van het inschrijfformulier krijgt u een bevestiging met een betaalverzoek om de contributie te voldoen. U wordt opgenomen in de mailinglijst voor nieuwsbrieven vanuit de vereniging. Ook heeft u toegang tot de ledenvergaderingen en kunt u uw mening en stem laten meewegen. Door middel van de VVE nieuwsbrieven blijft u op de hoogte van alle (soms juridische) stappen, die wij namens de leden jegens de parkbeheerder, zetten.

De statuten van onze vereniging vindt u hier: Statuten VVE

KvK nr. 52629341