bestuur

Voorzitter: Paul Pirovano, (D4)  Telefoon: 06 – 103 72 705
Vice-voorzitter : Harry Hoekstra, (K14) Telefoon : 06 – 207 59 200
Secretaris : Hans de Grauw, (Q4)  Telefoon : 06 – 146 21 945
Penningmeester:Carla Blom, (E04/E06)  Telefoon:06 – 40058491

Lid verhuurzaken: Carla Blom, (E04/E06)  Telefoon:  06 – 40058491

Lid verhuurzaken: Eric Valk (Q13) Telefoon: 06 517 89 943
Lid: Cees den Haan, (N11)    Telefoon : 06 – 552 98 807
Lid: Jan Wouda, (I30)          Telefoon : 06 – 435 00 556
Lid: Nel van Weerden, (M03) Telefoon : 017-429 50 12

Ledenadministratie: Edith Verbraak, (C16)    Telefoon : 055-521 95 13

U kunt de bestuursleden ook bereiken via het contactformulier.


In 2020 zijn de volgende bestuursvergaderingen gepland.

donderdag 16 januari Bestuursvergadering en overleg DP.

vrijdag 28 februari Bestuursvergadering

woensdag 18 maart Gesprek DP

vrijdag 27 maart Algemene ledenvergadering ( vervallen i.v.m. Corona)

vrijdag 15 mei Bestuursvergadering. (digitaal)

vrijdag 12 juni Gesprek DP

vrijdag 26 juni Bestuursvergadering

vrijdag 11 september Gesprek DP en Bestuursvergadering.

vrijdag 30 oktober Bestuursvergadering.

vrijdag 6 november Algemene ledenvergadering (onder voorbehoud)

vrijdag 11 december. Bestuursvergadering


Rooster van aftreden Bestuur (versie 2020)

Oprichtingsdatum april 2011

Het Bestuur bestaat uit 8 leden; statutair is vastgesteld dat elk Bestuurslid voor 3 jaar mag blijven zitten, waarna herkiezing mogelijk is.

Onderstaand schema is zodoende een handreiking, termijn eindigt jaarlijks in april.

Paul Pirovano (DB) ……………2021             voorzitter               

Hans de Grauw (DB)…………..2020            secretaris

Carla Blom……………………..2022             penningmeester     

Harry Hoekstra…………………2022            vicevoorzitter

Cees den Haan………………..2021

Edith Verbraak…………………2022

Nel van Weerden………………2021

Jan Wouda…………………….2020

Geactualiseerd, Beekbergen maart 2020   Harry Hoekstra, vicevoorzitter