Welkom op de website van de Vereniging Valouwe Eigenaren

Recreatielandgoed de Valouwe, Lage Bergweg 31, 7361GT Beekbergen

De Valouwe heeft een gemoedelijke uitstraling in een bosrijke sfeer. Naast enkele voorzieningen voor activiteiten en een restaurant op het park, zijn de overige voorzieningen als zwembad, winkel ed. vrij toegankelijk in het naastgelegen Bospark. De vakantiewoningen staan in een aantrekkelijke en ruim opgezette omgeving met eeuwenoude bossen. In de directe omgeving zijn zeer uitgebreide fiets- en wandelroutes en de prachtige golfbaan “De Scherpenbergh” is vlakbij het park gelegen, evenals de Loenense Watervallen en Nationaal Park De Hoge Veluwe. Tevens heeft het park een prima ligging t.o.v. de steden Apeldoorn, Deventer, Arnhem en Zwolle en de autosnelwegen A1 en A50. Huisdieren zijn op dit park mits ze zijn aangelijnd van harte welkom.

We houden contact met de leden via nieuwsbrieven en een jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Daarnaast kunnen de bestuursleden altijd benaderd worden met vragen en voor advies over parkaangelegenheden.

Het lidmaatschap van de vereniging kunt u aanvragen via het kopje “lidmaatschap” .

De contributie voor 2024 is € 20,- per jaar. Na 1 juli € 15,- voor de rest van het jaar.

Natuurlijk kunt u ook bij ons terecht met vragen en opmerkingen. Dat kan het beste via het contactformulier op deze website.

Op 01 januari 2024 waren 167 leden aangesloten bij de vereniging.